Osnove o tem, kar potrebuje tvoje telo. Poleg kolesarjenja oziroma pred in med njim. Pa ne govorimo o pivu.

Preberi vse 0 komentarjev

Če občasno ne telebneš po tleh, nisi bajker. In kaj storiti, ko se deli telesa začno debeliti in barvati? Zavaruj, počivaj, ohladi, stisni, dvigni ...

Preberi vse 0 komentarjev

Še enkrat o živilih, s katerimi naše telesce lažje pride k sebi po naporu: jogurti, češnje, mlečni riž in losos.

Preberi vse 0 komentarjev

V prvem delu trije namigi, ki dišijo po kravi, in dva sadna za boljšo obnovo organizma po kolesarjenju.

Preberi vse 0 komentarjev

Dve vaji za raztezanje dvigovalk nog ter dela stegenskih mišic - da ne bo bolel hrbet.

Preberi vse 0 komentarjev

Še druga vaja, ki jo s pomočjo kolesa ali kakšnega drugega pripomočka uporabite za raztezanje mišic, ki so na kolesu najbolj obremenjene.

Preberi vse 0 komentarjev

Vsi si premalokrat vzamemo čas, da bi se dobro ogreli, pripravili telo na aktivnost in po njej posvetili čas za raztegovanje najbolj obremenjenim mišičnim skupinam. Predstavljamo nekaj uporabnih vaj za raztegovanje.

Preberi vse 0 komentarjev

V prvem delu smo spoznali, zakaj je pitje tekočine tako zelo pomembno za naše telo, danes pa si bomo pogledali še kaj in koliko naj bi pili.

Preberi vse 0 komentarjev

Vedno se sprašujem, zakaj je telesu tako pomembno uživanje tekočine? Zakaj je pomembna, koliko jo potrebujemo in kakšna tekočina je najbolj primerna? Odgovori na ta vprašanja se skrivajo zabeleženi v milijonih let starih zapisih DNK vsakega živega organizma.

Preberi vse 0 komentarjev

V prvem delu članka smo vas seznanili s pogostimi prehrambenimi napakami, ki jih dela veliko ljudi. Tokrat se bomo posvetili eni izmed možnih rešitev ter vam s konkretnimi predlogi izboljšali jedilnik.

Preberi vse 0 komentarjev

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.