Tanja Žakelj in njen tehnični trener Urban Ferenčak se že teden dni mudita na prizorišču prve dirke svetovnega pokala v olimpijskem krosu. Gostitelj je Stellenbosch v Republiki Južni Afriki. Oba tudi preizkušata kolesi znamke Devinci, ki je novi partner ekipe. Kaj sta povedala o progi, pripravah in pričakovanjih pred prvo dirko sezone, pa v nadaljevanju.


Tanja z novim kolesom. Komponente proizvajalca Sram ostajajo, potopna sedežna opora pa bo na dinamični progi več kot dobrodošla.

Tanja Žakelj o ...

... progi:
“Fizično in tehnično zelo zahtevna, predvsem fizično, kar na dirki seveda vpliva tudi na tehnično izvedbo. Zaradi razmer bo še težja. Značilno za afriška tekmovanja, vsaj kar sem jih sama doživela, je to, da imajo veliko umetno narejenih objektov, tudi band. Kakšna takšna proga je zanimiva, so mi pa bolj všeč naravne, kot jih imamo v Evropi.
Proga res ni najširša in v prvem krogu bo morda težje prehitevati, nato pa bo že šlo. So deli, kjer se da lepo prehitevati in tista, ki bo močnejša, bo lahko šla mimo.”


Po sledeh Urbanove linije. 

… prvi dirki sezone:
“Začetek sezone se mi zdi zanimiv. Že nekaj časa nisem dirkala na takšnem nivoju in mi je to motivacija. Hkrati pa mi je čisto prezgodaj za svetovni pokal in temu nisem podredila priprav. Se ne obremenjujem z rezultatom in grem na dirko brez pričakovanj. Razumem, zakaj so dali dirko na ta termin, to pa ne pomeni, da se mi zdi to tudi smiselno.
Moj drugi začetek sezone bo na svetovnem pokalu v Nemčiji. Do takrat bom gradila na pripravljenosti, nato pa bo pomembno, da bom zdržala celo sezono, vse do svetovnega prvenstva. Tekom sezone se bom odločila, če bo katera dirka zame bolj pomembna od druge, grem pa na vsako izmed njih odločno.

… o zimskih pripravah in pričakovanjih:
“Zimske priprave sem izpeljala v redu, optimalno in po načrtih - z zavedanjem, da je ta dirka izven programa. O rezultatih še ne želim razmišljati, bom videla, kaj bodo prinesle prve dirke v Evropi.”


Urban išče prave linije za sobotno dirko.

Urban Ferenčak o progi in dirki

“Dobra za vozit, težka za dirkat. Veliko je tehničnih delov, na katerih moraš biti še posebej zbran. Zbranost pa je treba zares ohranjati na vseh delih in napake se bodo dogajale na lažjih delih, ne na najtežjih - tam, kjer boš želel malo ‘zadihati’ in bo plašč hitro izgubil oprijem. Svoje bo naredila še vročina.
Prizorišče je dobro pripravljeno, tudi sicer imajo veliko poti za kolesarje. Kar se proge tiče, so naredili dobro delo, vanjo so vložili veliko. Ves čas jo tudi polivajo, da bo oprijem dober, in s tem bodo tudi nadaljevali.
Ne bo me presenetilo, če bomo priča nenavadnim dogajanjem. Nekdo bo lahko imel veliko prednost v prvem delu dirke, pa bo zaradi vročine povsem popustil proti koncu. Obratno bo lahko nekdo ohranil hladno glavo in bo na koncu prišel na prej. Zagotovo bomo videli, kako se bodo dirke razpletle in kakšni bodo časi krogov.”


Divje bo, divje.

Foto Grega Stopar

Preberi še:

Bliža se: Prva dirka svetovnega pokala v olimpijskem krosu

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.