Al Adaid Desert Challenge, ena “najzanimivejših” gorskokolesarskih dirk na arabskem polotoku, bo letos na programu 3. marca. V svoji sedmi izvedbi bo tokrat prvič klasificirana kot relacijska (point to point) dirka za točke UCI tretje kategorije.

40 km dolga dirka je speljana po čudoviti puščavi na jugu Katarja od obale Sealine do enega najbolj impresivnih naravnih čudes Katarja - Inland Sea ali Khor Al Adaid.

Inland Sea, pri UNESCU priznan naravni rezervat z lastnim ekosistemom, je eden redkih krajev na svetu, kjer morje posega globoko v osrčje puščave. Ta mirne vodne površine ni dostopna po cesti temveč le s prečkanjem sipin. Kolesarji jih bodo morali na poti do cilja prečkati šest.

Poleg napornih peščenih sipin jih čaka več peščenih zaplat na ravnini, zaradi česar je dirka še toliko zahtevnejša. Dolžina dirke morda ni ekstremna, ampak vsaka sipina, vsak košček peska zahteva nekaj moči od kolesarja. Da bi bil kolesar konkurenčen, mora bili dobro pripravljen, imeti optimalno nastavitev kolesa, izbirati najboljšo linijo in včasih imeti tudi srečo.


Enodnevni puščavski izziv omogoča gorskim kolesarjem dobro kombinacijo trdega dela, druženja, kakor tudi užitka kolesarjenja na posebnem terenu.

Skupni nagradni sklad znaša 50,000 ameriških dolarjev (46.980 evrov), razdelijo pa ga med vse kategorije, ne le v kategorijah UCI (članice in člani). Tako se računica za ne predrago letalsko vozovnico in za ta konec sveta ugodno nastanitev lahko hitro izide tudi slovenskim amaterjem ali veteranom. Pa imaš nekajdnevni oddih na eksotični lokaciji in še nepozabno dirkaško izkušnjo.

Vse informacije o dirki (tudi prenočišče, transport,…) najdeš na uradni spletni strani dirke: www.aladaid.qa

Prijave so odprte do 28. februarja.


V tolstem slogu?

Jasno, fat bike je prva rešitev, ki pade na misel za dirko po pesku. V resnici pa so klasična gorska kolesa povsem konkurenčna, lani je Kanadčan Julien Periard zmagal na navadnem 29-palčniku. Na trasi je namreč tudi veliko trde podlage. Nekje si hitrejši z ožjimi, drugje s širšimi plašči. Kakšen pameten plus z višjim pritiskom bi bil morda modra odločitev …

Slovenski dejavnik

Direktor dirke je Novomeščan Andrej Filip, ki je bil v vrhu organizacije cestne dirke po Sloveniji, nato pa izkušnje prenesel v Katar. Andrej ti bo rad postregel z informacijami, lahko mu pišeš na email ali ga pokličeš (preko WhatsAppa ali Viberja) na +974 3341 7990.

Andrejeva desna roka je “kreativni direktor” dirke, hrvaški spustaš Tomislav Lončar. Domači fantje torej.

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.