Vlada Republike Slovenije je že 5. oktobra sprejela Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma 2017 – 2021, nedavno so jo predstavili tudi na Dnevih slovenskega turizma v Kranjski Gori.

Strategija je med drugim indentificirala deset vodilnih turističnih produktov Slovenije, na prvem mestu se pojavljajo počitnice v gorah in “outdoor” turizem.

V poglavju o institucionalnem in pravnem okvirju pa med ukrepi za doseganje ciljev strategija navaja:

UREDITEV VOŽNJE Z GORSKIM KOLESOM V NARAVNEM OKOLJU
- Sprememba zakonodaje, ki bo omogočila gorsko kolesarjenje v
naravnem okolju
- Priprava Akcijskega načrta za implementacijo zakonodaje, povezane z gorskim kolesarjenjem

“Vse leto smo bdeli nad tem, da ni šlo mimo,” pravi Peter Dakskobler, koordinator konzorcija Odprimopoti.si, ki uvrstitev gorskega kolesarjenja v strategijo na ta način šteje za pomemben korak k prijaznejši zakonodaji za naš šport.

“Zavzemali smo se tudi za to, da vedno, ko se omenja kolesarjenje, velja tudi za gorsko kolesarjenje, “ še dodaja Peter. Ter: “Strategija ne gre v podrobnosti, a ker je ukrep med glavnimi, mora priti do akcijskega načrta.”

Turizem le vabi in ničesar ne stori?

Ob objavi novega promocijskega videa GIZ Pohodništvo in kolesarjenje ter Slovenske turistične organizacije je bilo nekaj razmišljanja in tudi očitkov, češ kaj vabimo, če še vedno nimamo kaj dosti ponuditi, vsaj legalnega ne. In kaj bo, če res začne prihajati vse več gostov z gorskimi kolesi? Ali turizem res le vabi, ne da bi kaj naredil za ureditev situacije?

O tem in še čem se bova s Petrom v četrtek zvečer pogovarjala v živo na www.facebook.com/mtbsi


Celotna strategija


… a za začetek raje prelistaj Ključne poudarke

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.