Ni prenovljen, je popolnoma nov. Specializedovo e-kolo Turbo Levo je od predhodnika podedovalo le ime. Na novo oblikovan okvir, ki zelo spominja na Stumpjumperja, je elegantnejši, lažji, predvsem pa narejen v duhu optimizacije teže in izboljšanja voznih lastnosti.



Motor in baterija

Specializedovi inženirji in Brose so motorju kot srcu e-kolesa odvzeli 400 gramov in mu velikost znižali za 15 odstotkov glede na prvotno verzijo. Motor je še vedno postavljen v spodnji del okvirja, le da so se znebili težkega spodnjega nosilca. Karakteristike so sledeče - 560 w pomoči pri pedaliranju in najvišji navor, ki znaša 90 Nm. Doseg do 100 kilometrov in možnost plezanja 2000 višincev.

Bateriji sta sedaj na voljo dve - 500 in 700 Wh. Močnejša je na voljo v modelih S-Works in Expert, pri ostalih je serijsko vgrajena šibkejša. Baterija je tokrat elegantno vstavljena v spodnjo cev okvirja in tudi težišče je zaradi tega mnogo bolje porazdeljeno. Močnejša baterija bo na voljo tudi posebej in jo bo moč vgraditi v ostale, cenejše modele. Močnejša baterija zagotavlja tudi do 40 odstotkov daljši doseg kot do sedaj.


Okvir

Čisto na novo oblikovan, veliko stvari povzetih iz modela Stumpjumper. Na zadnji nihajki je na voljo 150 milimetrov hoda. Tokrat so že v osnovi vgradili metrični blažilec in tako olajšali izbiro in delo, če se kdo odloči za zamenjavo le tega. Nekoliko položnejši kot krmilne cevi omogoča učinkovitejše spuščanje, hkrati pa je na voljo tudi Flip Chip pod zadnjim blažilcem, s katerim lahko spustimo ali dvignemo višino gonilne osi.

Novi Turbo Levo je na voljo v izpeljankah S-Works (popolnoma karbonski - Fact 11m), Expert Carbon in Comp Carbon (Fact 9m), ki imata aluminijasto nihajko, ter v različicah Levo comp in Levo, ki imata na novo narejen aluminijast okvir (cevi M5 premium).

Za primerjavo. Nov aluminijast okvir tehta manj kot okvir predhodnika v različici S-Works!

Poudariti velja, da so zaradi manjšega motorja pridobili nekaj prostora in skrajšali cevi ob verigi ter s tem dosegli dvoje - boljše vozne lastnosti in učinkovitejšo porazdelitev teže. Hkrati je zaradi kompaktnejšega srednjega dela okvirja ta postal tudi mnogo bolj trden.

Tri leta razvoja novega Stumpjumperja so vsekakor pomagala tudi pri Levu, saj je ravno okvir novega Stumpyja povod za popolno preobrazbo. Nova generacija stoji na 29-palčnih obročnikih s pnevmatikami širine 2,6, združljiv pa je tudi z obročniki 27,5 plus in pnevmatikami širine 2,8, v nekaterih primerih tudi 3,0.

Elektronika

Turbo Levo nima več indikatorjev baterije in startnega gumba ob strani, vse skupaj so prestavili na zgornjo cev okvirja. Tam sedaj sveti 10 led luči, ki predstavljajo odstotke kapacitete baterije, potem je tu še gumb za zagon ter gumb, s katerim izbereš način oddajanja moči motorja - Eco, Trail in Turbo. Enota TCU sedaj predstavlja Levove “možgane”. Ob doplačilu v poprodaji si lahko omislimo tudi števec, ki bo poleg vseh osnovnih parametrov prikazoval stanje baterije izražene v odstotkih, lahko pa si omislimo prenovljeno aplikacijo Mission Control in vse podatke preko sistemov ANT+ ali Bluetooth spremljamo kar na mobilnem aparatu.

Več o novem Turbo Levu izveš na specialized.com



Kaj pa cene?

Moški modeli:
- Levo FSR SW Carbon 29  10.999 eur
- Levo FSR Expert Carbon 29  7.999 eur
- Levo FSR Comp Carbon 29   6.799 eur
- Levo FSR Comp 29  5.699 eur
- Levo FSR 29  4.499 eur
 
Ženska modela (alu):
- Levo FSR Comp 29  5.699 eur
- Levo FSR WMN 29  4.499 eur

Foto Harookz

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.