Santa Cruz V10 je večji, z njim pa se je spremenilo še nekaj ostalih komponent. Prvič bo na dirki predstavljen že ta vikend v Lurdu.

Gonilna sila projekta - Greg Minnaar

“Oktobra na finalu svetovne enduro serije sem vozil na Hightowerju. In na kolesu sem lahko vzdrževal ogromno hitrosti. Takoj sem spoznal, da se moramo vrniti nazaj k projektu V10 z 29-palčnimi obročniki.”


Greg Minnaar vedno stremi k izboljšavam

Proge so vedno hitrejše in včasih izgubljena sekunda pri štiri minutnem spustu pomeni odmik od stopničk.

Jason March, Gregov mehanik, je glede novosti pojasnil, da se je že pred nekaj leti poigraval z mislijo okoli 29ih palcev, a je bil edini manjkajoči člen v vilicah, saj takratne ne bi vzdržale pritiskov, katerim so izpostavljena kolesa v svetovnem pokalu. Ker se je Hightower med testiranji, tudi na dirkah, obnesel več kot dostojno, je bil V10 še bližje obročnikom formata 29. Potem so sledili še popravki pri nihajkah in igranje z veznimi členi ter spremembami kotov. Vse dokler se Minnaar na novem kolesu ni počutil dovolj samozavestno.


K novemu V10 so obilo pripomogli tudi pri Foxu in Chrisu Kingu.

Za začetek sezone in predstavitev ter tekmovanje na prvi dirki svetovnega pokala v Lurdu je moral novi V10 v obdelavo že sredi januarja. Nato so sledili še popravki s strani partnerjev. Fox in ENVE sta prilagodila svoje komponente, nato je prišel na vrsto še gumar Maxxis, ki je pripravil posebne plašče in konec koncev tudi Chris King. Pri Kingu so oblikovali pesto, ki se prilagaja vzmetenju in je vse v “vago”, saj klasični 110 x 20 Boost v kombinaciji z “nogami” 40ice ni prišel v poštev.

Novi V10 je narejen, da bi bil hitrejši. V Lurdu bomo po vsej verjetnosti videli Grega Minnaarja, Lorisa Vergierja in Luca Shawa na 29icah.

santacruzbicycles.com

Foto proizvajalec

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.