Kolo: Specialized Epic (2018), velikost L

Značilnosti

Polnovzmeteno 29-palčno kolo z okvirjem in nihajko iz karbona - odslej imajo vsi karbonski Epici tudi nihajko iz karbona, doslej sta se s tem pohvalila le S-Works in Pro. 100 mm hoda spredaj in zadaj. Reč predvsem za na maratone, etapne dirke in podobno. Nič več se mu ne reče FSR, ker te tehnologije po novem ni več na kolesu.

Romantično razmerje

Hej, črn je :D Da o disko svetleči grafiki niti ne govorim. Niti o 29-palčnih obročnikih. Pa skoraj sam gre v klanec in to brez elektrike … Super torej. Očitno, če sem med vsem, kar je bilo na razpolago v testni floti, zagrabil kolo za maratone.

Priložnost za furanje

Jesenski testni dnevi Specializeda, že drugo leto v Danah pri Sežani. Testni krog, naštrikan po Sedovniku, je super. V petek pred vikend testom za državljane smo ga zavzeli pisci obeh slovenskih kolesarskih medijev.


Vtisi

- Zapodil sem se na velikost Large, kar je pri dolgi opori krmila kar največ, kar pri svojih 179 cm zmorem. Ob (ne-potopni) sedežni opori pa pomeni, da še komaj zlezem za sedež.
- Sprva sem ga imel še vedno za polnovzmeteno kolo za sovražnike polnega vzmetenja. Tak je bil zadnji Epic, ki sem ga vozil pred nekaj leti. Vedno trd in pripravljen na šprint. Potem mi je Bobi (na vrhu) pokazal, da imam na “možganih” še eno nastavitev, ki to lahko spremeni. Brain, bistvo Specovega vzmetenja, je za zadnji blažilec zdaj v verziji 2.0 nameščen za zadnjo osjo, z gumbom pa nastavljamo mehkobo. Ob prav nastavljenem posedanju na mojo težo je to pomenilo, da sem ob odprti nastavitvi dobil kar udobno kolo. Glej ga glej … Zakaj bi sploh imel kdo zaprtega? Reč se med vožnjo ne nastavlja, ni pri roki. Pač najdeš svojo nastavitev in to je to.
- Oprema je odlična, ne sicer čisto najbolj “bling”, tisto so prihranili za S-Works. Tu imamo karbonske obroče, pogon X01 Eagle, zavori SRAM Level TLM, aluminijasto krmilo in opori …
- Ne bi bil presenečen, če bi Spec’ predstavil sedež, ki bi se ob pritisku na gumb le nagibal nazaj, nič spuščal. Haha, malo heca. Ampak res, sem bi šel.
- Omenjeno zgoraj: ugotovili so, da od zadnjega vrtišča (patent FSR) ni prave koristi, in so ga opustili oziroma nadomestili z zvijanjem karbonske nihajke. Da ne govorimo o tem, da je potekel patent …
- Navzgor gre Epic vrhunsko, kot le lahko gre XC “fully”. Sem šel kar z veseljem v rdeče s svojo pumpo in si predstavljal, da sem na dirki. Kako gre šele S-Works?
- Z odprtim Brainom je torej kolo postalo primernejše za spuste. Če bi imel le še krajšo oporo krmila, pa bi se dol morda zabaval. No, še prednje kolo mi je z okroglim, hitrim plaščem rado uhajalo iz smeri.
- Polnovzmeteno z možnostjo namestitve dveh nosilcev bidonov, na normalnih mestih. Kar vredno omembe.
- Da, če bi “moral” recimo na etapno dirko 4 Islands, bi resno razmišljal o Epicu. S krajšo oporo krmila, morda celo s potopno sedežno …

Na jetra

Verjetno kdo res rabi dolgo oporo krmila, a jaz bi imel krajšo. Pa malce večje gumbke ob straneh “krmarice”, prednjega plašča.

Za koga

Za vikend dirkača. Verzija Pro bo čez glavo. Ko začne redno stopati na tretjo in drugo stopničko in mu manjka malenkost do najvišje, pa lahko začne razmišljati o S-Worksu. Varčevati zanj mora začeti že prej.

Cena 6.699 €

Inačice od modela Epic Comp z okvirjem iz aluminija M5 za 2.999 € do S-Works Epica XTR Di2 za 9.999 €, pa še različice za kolesarke. Morda okvir S-Works za 5.299?

Džojrajd omogočil Specialized Adria.

Več o kolesu na www.specialized.com

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.