Novi in novi standardi. Da jih imaš pogosto poln kufr. Večina jih vendarle prinaša izboljšave, kar še ne pomeni, da so vsi smiselni. Kaj si na koncu članka misliš o novi rešitvi gonilne osi in ležaja iz SRAMa? Bojda je nihče ne razume, dokler kosov nima v roki, tako da se ne sekiraj preveč, če imaš nad glavo vprašaj ...

Nova tehnologija Sram DUB BB je združljiva z obstoječimi in novimi gonilkami ameriškega proizvajalca. DUB je zasnovan za najbolj zahtevne profesionalce in tiste, ki ga vgradijo in nanj pozabijo. Združljiv je z vsemi glavnimi standardi gonilnega ležaja. Zagotavlja boljše tesnenje kot kdajkoli prej, brez kompromisov, ki so bili potrebni, da bi ležaji ustrezali vsem okvirjem. Hkrati pa odpira vrata za novo gonilko, ki je najlažja do sedaj.

Nova gonilka

Popolnoma nov pogonski sklop XX1 Eagle CARBON TUNED je najlažji, najtrdnejši in najmočnejši do sedaj. Tehnologija Sram DUB vse skupaj izboljšuje s poenostavljenim razmerjem osi gonilke in gonilnega ležaja z novo definicijo trajnosti. Gonilke DUB pomenijo enostavnost, združljivost in trajnost. Skupaj omogoča bolj uniformiran pristop k prilagajanju gonilnega ležaja in boljše tesnenje pred umazanijo.



Lastnosti:
- Tehnologija DUB zagotavlja najlažjo, najtrdnejšo in najmočnejšo gonilko.
- Nova tehnologija gonilke SRAM CARBON TUNED zagotavlja izjemno togost in nizko težo.
- Verižnik X-SYNC2 omogoča bistveno tišje delovanje z boljšim čiščenjem umazanije in izredno trajnostjo.



Glavne razlike med DUB in GXP:
- DUB uporablja povečano aluminijasto os, medtem ko GXP uporablja os iz jekla 24 mm.
- Gonilke DUB se prilegajo v vse obstoječe standarde okvirjev, medtem ko se GXP prilega le v specifične 24 mm različice.
- Gonilni ležaji DUB so trpežnejši kot GXP.


 
Razlika v teži med XX1 GXP in XX1 DUB:
- Gonilka XX1 DUB je približno 80 g lažja kot XX1 GXP in trenutno velja za najlažjo na trgu.
 
Za primerjavo: SRAM XX1 DUB vključno z gonilnim ležajem, verižnikom z 32 zobmi in gonilko dolžine 175 milimetrov tehta 498 gramov, SRAM XX1 GXP z enakimi karakteristikami pa 576 gramov. Kompletna gonilka proizvajalca Race Face, ki velja za resnično lahko, tehta 518 gramov.
 
Osi DUB se razlikujejo glede na cenovno raven gonilke:
- pri skupini XX1 - DUB SL je os lepljena na levo gonilko
- pri skupini X01 - DUB je os prav tako lepljena na levo gonilko
- Descendant C / Stylo C - serija DUB 7000 ima os vtisnjeno v levo gonilko
- GX - serija DUB 7000 ima os vtisnjeno v levo gonilko
- Descendant 6k / Stylo 6k - serija DUB 6000 os vtisnjena v levo gonilko


 
Verižniki Eagle na gonilkah:
- XX1 - Aluminij CNC Eagle SL verižnik
- X01 - Aluminij CNC Eagle verižnik
- Desc C / Stylo C - GX - kovan aluminij Eagle verižnik
- Desc 6k / Stylo 6k - jeklen Eagle verižnik

Gonilke DUB so popolnoma združljive z vsemi obstoječimi 3-vijačnimi vmesniki SRAM za direktno vgradnjo in omogočaja sledečo vgradnjo prednjih verižnikov:
- Sram XX1 - 30/32/34/36 ali 38 zob
- Sram X01 - 30/32/34 ali 36 zob
- ostali modeli - 30/32 ali 34 zob
 
Gonilni ležaji DUB se bodo prilegali z vsemi obstoječimi standardi okvirjev: DUB BSA 68, DUB BSA 73, DUB BSA 100, DUB PF89.5, DUB PF92, DUB PF121, DUB BB30 73, DUB PF30 73



To seveda ne pomeni novega standarda samega za sebe. SRAM na ta način poskuša združiti prodajo gonilk in gonilnih ležajev v kompletu. Seveda je glavni interes večja prodaja, a pri vsem tem razvoj tesnenja in togosti seveda ni zanemarljiv. Pričakujemo še veliko pogovorov in komentarjev na premer osi, ki znaša 28,99 mm.

Ostale informacije o standardu DUB najdeš na sram.com.

Foto proizvajalec

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.