Nov projekt italijanskega proizvajalca je ugledal luč sveta. Zavora Formula Cura je dobila sestro z imenom Cura4.

Projekt ˝Cura4˝ je bil zastavljen zelo ambiciozno. Zastavljen cilj je bil jasen! Izdelati zavoro z najmočnejšo zavorno močjo ter najboljšim delovanjem. Srce zavore je zavorna čeljust, v kateri so štirje zavorni batki premera 18 milimetrov, ki zagotavljajo do sedaj nepredstavljivo zavorno moč. Večja zavorna površina ter debelina zavornih ploščic omogočajo kolesarju preko zavorne ročice idealen nadzor nad brutalno zavorno močjo. Optimiziran “roll-back” (odmik zavornih ploščic po zaviranju) zagotavlja kolesarju izjemen občutek  na zavorni ročici, ki je bil opažen že pri zavori Cura. Razmerje med zavorno močjo in težo zavore je odlično, zavora tehta 379 gramov.

Ročica

Zavorna ročica je ena pomembnejših komponent na kolesu. Cura4 si deli zavorno ročico s sestrsko zavoro Cura, ki dokazano nudi vrhunski nadzor nad močjo zaviranja. Ergonomija ročice ustreza širokemu krogu uporabnikov. Ročica je izdelana tako, da jo lahko uporabljamo na levi ali desni strani krmila in ima več prezračevalnih odprtin za enostavno vzdrževanje.   
 


Čeljust

Štiribatna zavorna čeljust je srce zavore Cura4. Štirje 18-milimetrski zavorni bati nudijo do sedaj nepredstavljivo zavorno moč. Aluminijasta dvodelna čeljust je površinsko anodizirana, kar znižuje trenje batov in posledično zagotavlja dolgo življenjsko dobo zavore. Patentiran sistem pritrditve zavorne cevi na čeljust, imenovan Speed Lock, omogoča enostavno montažo zavore (brez orodja) tudi na okvirje, ki imajo napeljavo zavorne cevi predvideno znotraj okvirja.  

Mineralno olje

Cura4 nadaljuje nov trend uporabe mineralnega olja, ki so ga prvič uporabili v zavori Cura. Originalno mineralno olje Formula ima višje vrelišče od ostalih mineralnih olj na tržišču, kar zagotavlja maksimalno delovanje zavore tudi pri višjih temperaturah in preprečuje pregrevanje. Istočasno ima mineralno olje Formula nižjo točko zmrzovanja, kar zagotavlja dobro delovanje zavore tudi pri zelo nizkih temperaturah.



Rotor

Pri Formuli niso pozabili niti na razvoj novega rotorja. Razvijali so ga tri leta, dokler niso našli prave rešitve, ki združuje vse lastnosti vrhunskega rotorja. Nov rotor odlikujejo izjemna lateralna togost, ki preprečuje neželene poškodbe zaradi stranskih udarcev, izredno natančno vrtenje in odlična obdelava, ki preprečuje neželeno, nadležno cviljenje oziroma vibriranje rotorja pri zaviranju. Istočasno pa zagotavlja izjemno zavorno površino ter zmanjšuje obrabo zavornih ploščic.
 
Več informacij najdeš na rideformula.com ali na strani cult.si.

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.