Kolo: Yeti SB5.5 (2018), paket opreme SLX/XT, velikost M

Značilnosti

Polnovzmeteno kolo z 29-palčnimi obročniki, okvir in nihajka iz karbona, vilica s 160 mm hoda, na zadnji osi ga je za 140 mm. Je v hiši za dirkanje v enduru že kar nadomestil 27,5-palčnega z več hoda.

Romantično razmerje

Oh, Yeti. Po precej “turnem” 29-palčnem modelu SB4.5 in divjem 27,5-palčnem SB6 sem za dlje časa dobil v preizkus še tega, za katerega sem predvideval, da mi bo najbolj ustrezal. Iskreno sem se ga kar malo bal sprejeti, ker se mi je zdelo, da bi me lahko tako prevzel, da bi ga želel v svoji štalci. To bi bila tudi smrtna obsodba rubrike džojrajd, ker se verjetno ne bi želel več voziti z drugimi kolesi …

Priložnost za furanje

Marsikje, že od zime. Supertest ali kako že temu rečejo pri avtomobilih.


Vtisi

- Že pri prvih dveh Yetijih sem pisal o svojstvenem vpetju zadnje nihajke, Yetijevem Switch Infinityju. Saj ga razumem, gre za nadzor gibanja vrtišča oziroma poti zadnje osi. Morda pa tudi z inženirsko diplomo ne bi znal razložiti, zakaj je občutek tako pri poganjanju kot pri spuščanju na teh kolesih tako dober. Pri 5.5 še najbolj po mojem okusu, saj je poganjanje še vedno zelo učinkovito, spuščanje pa pošastno dobro.

- Ja, spuščanje. Stabilnost (ne ekstremni kot vilic 66,5), nadzor, hitrost, tišina … in lakota zadnjega dela po velikih “rukerjih”. Številka 140 mm res ne pove vsega.

- Ko govorimo o kolesih s karbonskim celotnim okvirjem, na katerih se dirka enduro, je ponavadi v prvem planu učinkovitost, trdnost, držanje linije … Pri 5.5 je vse to in še udobje. Igrivost pa kljub 29-palčnim obročnikom ni vprašljiva.

- Vozil sem velikost M, ker se je Mare (B-23) odločil, da je to prava velikost za naju. Model 6 sem vozil v obeh velikostih, M in L, in je bil L že kar velik. Potem sem ugotovil, da modela nimata enakih mer! SB5.5 L mi je kot ulit. Tudi Yetijev tovarniški enduro šampion Richie Rude, ki je morda 1 cm višji od mene (5 čevljev in 11 palcev = 180,34 cm), je šestico vozil v velikosti M, pri 5.5 pa je izbral L.

- “Moj” Yeti SB5.5 je šel svojo pot, zadnjič sem ga srečal na Krvavcu. Džojrajd je rešen, jaz pa “bogatejši” za kup denarja. Ampak če ga naredijo z nastavki za nosilec bidona znotra trikotnika, potem prmejdun, da ga kupim. Črnega, sivega, z nekaj turkizne. Eh, vsak izgovor prav pride.

Na jetra

Od Yetija niti ne pričakujem neke juhej cene, tako da to ne paše sem. A resnično me moti, da ima le eno mesto za pritrditev nosilca za bidon … pod spodnjo cevjo. To je cena točno takšne namestitve vrtišča in blažilca, kot so si jo zamislili. Jaz pa fure do dveh ur tako rad opravim s praznim hrbtom.

Za koga

Če veš, kdo so John Tomac, Julie Furtado, Missy Giove, Jimmy Deaton, Myles Rockwell, Tara Llanes, Kirt Voreis, Jared Graves, Aaron Gwin in Richie Rude, si že na pol poti. Če ob tem veš še kdo so John Parker, Frank the Welder, Mert Lawill … in kdo je bil Monkey, potem morda res že razumeš dirkaško in tehnično zgodovino znamke in veš, da njihova turkizna v mtb dirkanju pomeni vsaj toliko kot pri avtomobilih krvavo rdeča. In če se na Yetiju še dobro počutiš, potem lahko začneš razmišljati o financiranju te investicije.

Sicer pa za nekoga, ki ga najbolj veselijo kratke in dolge ture, pa tudi v parku mu ne bo hudega. Na štartu enduro dirke pa bo avtomatsko pod pritiskom, da se mora dobro odrezati.

Cena 5025,60 €

To je cena za opremljenega z najcenejšim paketom SLX/XT. SB5.5 je na voljo kot okvir ali s petimi različnimi paketi opreme. Pri dražjih je dražji in malce lažji tudi okvir, ki nosi oznako Turq.

Džojrajd omogočil B-23

Več o kolesu na www.yeticycles.com

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.