Kolo: Trek Remedy 9.8, letnik 2017, velikost L (19,5”)

Značilnosti

“Mali” Trekov enduro, veliki je namreč še vedno Slash, čeprav bo po novem le 29-palčen. Tale 9.8 ima karbonski okvir in pol zadnje nihajke (cevi ob verigi sta aluminijasti), 27,5-palčne obročnike, po 150 m hoda spredaj (vilice Pike) in zadaj, ter odlično, a ne čisto najbolj vrhunsko opremo. Pa vse hišne trike pri zadnjem vzmetenju ima: vrtišče na zadnji osi ABP, vpetje Full Floater in Trekova posebnost pri blažilcih RE:aktiv. Vedno hočemo vedeti krmilni kot, kajne? 66,5 stopinje.

Romantično razmerje

Ta punkovski odpor do največjih kolesarskih korporacij me vedno malo daje, pa na Lanca se vedno spomnim ob Treku, ampak je kul. Pa všeč mi je, da imajo Treki ne glede na barvo vedno nekakšen umirjen, klasičen videz s tradicionalnim prednjim trikotnikom okvirja, brez krivljenja in križanja cevi.

Priložnost za furanje

Trije lepi zgodnjejesenski dnevi: petek na krvavškem Rock’n’flowu z MBUK, Pandurjem, Bizijem, Lunijem & Co., sobota s Simonom na slivniškem “enduru” in nedelja na Rašici (hvala Bernardu za vodenje po novem flowu).

Vtisi

- Centimeter gor ali dol, to je enduro kolo. In če se strinjamo, da je enduro kolo, moram dodati, da se lahko navzgor kosa s katerim koli enduro kolesom.
- Karbonski okvir in nihajka, pa še karbonsko krmilo, os Boost in trdi, široki obročniki. Vse to pomeni togost. Na Remedyju je očitna tako navzgor kot navzdol.
- Togost so še povečali z ravno spodnjo cevjo okvirja (Straight Shot), ki se ne izogiba poti obračanja krone vilice. Trčenje pa so preprečili kar z blokado v krmilnem ležaju (Knock Block) in za vsak primer še zaščitili cev.
- Prednji menjalnik pri 11-redni zadnji kaseti? Po mojem nepotrebno in vse, kar mi je uspelo z 2x11, je seveda to, da sem stresel verigo z verižnika.
- Dobrih 13 kilogramov ima, pravi Trek.
- Mino link na vrhu zadnje ga trikotnika, s katerim lahko geometrijo spreminjaš za pol stopinje, sem ignorantsko pustil v privzeti, strmejši nastavitvi. Za to tudi velja podatek o krmilnem kotu 66 in pol stopinje. Se mi zdi.
- Spodnja cev je res velika škatla. Kdaj bomo tudi pri drugih znamkah, ne le pri specializirani, tja lahko kaj spravili?

Za koga

Za agresivnega, krepkega in tehnično izpiljenega kolesarja. Ne kupuj tega karbonskega vranca z modro grivo zaradi nižje teže ali prestiža - to ni udobno kolo. Je brutalno kolo, ki gre tja, kamor ga vešče usmeriš. Ko ga pritisneš ob tla za zavijanje in zaviranje, nudi dirkaško kontrolo.

Na jetra

Hišne potopne sedežne opore me ne motijo. Potopna sedežna ni raketna znanost. Bontragerjeva (že kar dolgo časa je ta pionirska MTB znamka pod Trekovim okriljem) opora Drop Line ima 125 mm hoda in ročico nad krmilom (če nimaš prednjega menjalnika, imaš lahko priročnejšo pod krmilom). Kot večino jo dviguje hidravlična kartuša. Slišim, da si marsikdo želi 150 mm hoda. Brez dvoma pa se nihče ne bi rad na turi ustavljal in “pumpal” (ob pritisnjeni ročici tlačil in vlekel) sedežne opore, ki se začne posedati pod njegovo zadnjico. Ta se je.

Cena: 4.999,00 €

Na voljo je tudi ženska izvedba v črni, sivi in rožnati.
Pazi, vrhunski 9.9 Race Shop Limited s 160-mm Lyrikom in 12-rednim Sramom X01 Eagle, pol kile lažji, je tvoj za (kar bolečih) 7.199,00 €.


Džojrajd omogočil Funsports
Več o kolesu na www.trekbikes.com


Se mi je zdelo, da zaslužite še eno “fabrško” fotografijo

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.