Naš tehnični ekspert Tine (Tinetova Delavnica) je v roke vzel malo večnamensko kolesarsko orodje, ki najde prostor za hrambo v eni izmed komponent kolesa. Izdeluje ga sosed v Italiji, malu za mejo, tako da smo med prvimi dobili enega v preizkus.

“Multitool” ali večnamensko orodje obstaja že dolgo let. Majhna orodja so praktična, ne zasedejo veliko prostora, a po navadi opravljajo lefunkcijo spuščanja in dviganja sedeža ali hitro nastavitev krmila.

Večja večnamenska orodja lahko opravijo dosti več, a jih je nerodno nositi s seboj, saj tehtajo približno toliko kot majhna pločevinka piva. Zato je bila do sedaj edina pametna izbira pločevinka piva v nahrbtniku ter kolesarski kolega z večnamenskim orodjem ob boku.


Premišljen logotip in možnost izbire različnih barv.

Vse v enem

Če nisi ravno ljubitelj kolesarskih nahrbtnikov in vse, kar nosiš s seboj na kolo, skrivaš v žepih na hrbtu, potem se boš lahko razveselil orodja All In Multitool, razvitega pri naših zahodnih sosedih Italijanih. To najnovejšo zadevico lahko shraniš v osi gonilke, saj se orodje prilega skoraj vsem gonilkam z votlo osjo (Shimano Hollowtech II, Race Face Cinch, Sram …). Na voljo je v več barvnih različicah, tako je poskrbljeno tudi za videz tvojega kolesa.


Le kaj se skriva za pokrovom?

Prednosti

Orodje je izdelano s pomočjo CNC tehnologije, nastavki so kvaliteni, prav tako glava, v katero se le-ti skrijejo in se vse skupaj dobi obliko tulca.

V kompletu so ključi imbus 3, 4, 5 in 6, križni izvijač ter torx T25, skratka najpogostejša orodja za vijačenje, ki jih najdete pri večini gorskih koles. V držalu nastavkov sta še dve luknji, namenjeni shrambi rezervnega člena verige - quick oziroma speed link. Nastavki ostanejo na mestu zaradi magneta, ki se nahaja pod pokrovom samega orodja.


V tole Race Face gonilko gre nekoliko težje, pri Shimanu in Sramu pa teh težav ni.

Slabosti

Prva slaba lastnost je teža. Pokrov ter nosilec, v katerega shraniš nastavke, sta iz železa in aluminija. Z uporabo plastike ali kakšega drugega kompozita bi težo skoraj zagotovo znižali vsaj za tretjino. Bi se pa orodje dobro obneslo pri obrambi pred medvedi, saj bi ga tulec, če bi ga zadel v glavo, onesposobil za nekaj časa, ali vsaj prestrašil. Teža orodja (brez nastavkov) je 82 gramov. 

Druga slaba lastnost pa je manjko imbus nastavkov debeline 2 in 2,5 milimetra. Pri fini nastavitvi zavor sta namreč zelo pomembna.

Tretja slabost, ki bi jo izpostavil, je magnet na pokrovu orodja. Le-ta je zelo močan in je šel pri testiranju na gonilki Race Face Turbine nekoliko težje stran od osi. Pri gonilkah Shimano ter Sram je že zaradi same oblike gonilke snemanje nekoliko lažje. Ampak vseeno ne bi bilo slabo, če bi bil pokrov narejen z manj profila, saj bi se ga dalo iz osi potegniti nekoliko bolj elegantno.


Kaj vse lahko skrijemo v gonilno os, kajne?

Tine doda:

“To bi bilo vse, kar imam za povedati o tem genialnem kosu orodja, čeprav osebno pogrešam vgrajen odpirač za pivo!”

Cena orodja je v Italiji 65 evrov, v Sloveniji še ni naprodaj.

Fotografije Tine Činč

All In Multitool na facebooku

 

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.