Na današnjem Red Bull Goni Pony, vzponu s kolesi pony iz Kranjske Gore na Vršič, je med skoraj 1000 kolesi tudi nekaj novih letnika 2017. Kakšna je prednost novega kolesa? Na kakšnem bo sedel letošnji zmagovalec?

Nekaj prednosti novo kolo z okvirjem in še nekaj sestavnimi deli iz aluminija gotovo nudi nekaj prednosti. Koliko?

Od starega dobrega ponyja iz šestdesetih, sedemdesetih, osemdesetih … z okvirjem iz železnih “vodovodnih cevi”, je novi lažji za kilogram in pol - 13,8 kg proti 15,3 kg v polni bojni opremi s prtljažnikom.

Poldrugi kilogram pa na vzponu ne odloča toliko kot večja trdnost okvirja pri novem, ki pomaga, da gre sila s pedal naravnost na zadnje kolo.


Za pumptrack je stari morda še vedno boljši, pravi Žan

Pa še druga dobrodošla lastnost: geometrija. Za primerjavo z novim smo imeli tipičnega predstavnika osemdesetih, zložljivega, nekako srednje dolgega … Inačic je bilo namreč v vseh letih veliko.

Kot sedežne cevi je bolj strm, kolo pa je precej daljše. Na medosni razdalji za 6 cm, na (zamišljeni) zgornji cevi za 4 in pol, med sedežem in krmilom (reach) za kar 8 in pol.

In še enkrat vprašanje: za koliko minut je novi pony hitrejši od hotela Lek do Vršiča? Najverjetneje izvemo danes. Lenart Noč, zmagovalec prve dirke in tretjeuvrščeni na drugi, je prišel z novim. Da ga le gradbišče na vršiški cesti ne upočasni preveč.

www.redbull.si/gonipony

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.