"Vmesni" standard je dober kompromis med obema trenutnima popularnima standardoma in čeprav zopet ni primeren za vsakogar, bo zagotovo ponudil nekaj prednosti z vidika pospeševanja, trdnosti in kotaljenja. Svoje izdelke za standard so že napovedali mnogi proizvajalci plaščev in obročev, tudi proizvajalci vilic in okvirjev ne zaostajajo in prva kolesa je že mogoče kupiti, še več jih lahko pričakujemo po jesenskih sejmih, kjer bo to zagotovo eden večjih trendov.

SRAM je predstavil nove obročnike Rise 40 650b z aluminijastimi obroči in pesti, ki so v fazi uveljavljanja trenda zagotovo pomemben izdelek. Po besedah produktnega vodje Bastiena Bonzéja so se pri razvoju osredotočili na najboljše vozne lastnosti, na ta račun pa zanemarili tudi najnižjo možno težo. "Plašči večjega premera brez dvoma ponujajo prednosti z vidika hitrosti, kotalnega opora in oprijema. Vendar 29-palčni plašči ne ustrezajo vsakomur, zato se odgovor morda skriva v 650b. To je idealna rešitev za vse kolesarje, ki iščejo nekaj prednosti večjih plaščev in nočejo izgubiti občutka 26-palčnih plaščev," je ob tem še povedal Bonzé.
Obroči so sestavljeni iz lahkega aluminijastega obroča (aluminij S-6000, ETRTO 584x19c), vzdržljivega aluminijastega ohišja pesta in 24 naperami iz nerjavečega jekla. Prednje pesto je združljivo z osmi QR ali 15x100 (pesto se prilagodi), zadnje pesto pa je na voljo za navadne osi ali 12x142 mm.

Prve novosti RockShoxa
V času pomladnih festivalov je SRAM predstavil še prve novosti na področju vzmetenja, kjer bomo sicer videli vsaj dva modela vilic za plašče premera 650b. A za zdaj je več poudarka na novem sistemu Solo Air, ki ga boste našli v posameznih modelih praktično vseh družin vilic od Rebe in SIDa pa vse do Lyrika in Boxxerja. Z novim sistemom je nastavitev vzmetenja lažja, saj en sam ventil enakomerno razporedi pritisk v pozitivni in negativni zračni komori. Zaradi enostavnejše konstrukcije je sistem tudi bolj robusten in vzdržljiv.
Ob tem so predstavili še novo ročico PushLoc za nadzor vilic. Pri njenem načrtovanju so se osredotočili predvsem na njeno integracijo s prestavnimi in zavornimi ročicami, zato bo na voljo za levo ali desno stran, namestiti pa jo je mogoče tudi na objemko MatchMaker X.

Monarch RT3
Povsem nov je tudi zadnji amortizer Monarch RT3, pri katerem z veliko modro ročico izberemo enega izmed treh načinov delovanja: povsem odprto vzmetenje, blokado in vmesno stopnjo. Nič revolucionarnega torej, a predstavniki podjetja poudarjajo močno izboljšano delovanje v vseh treh načinih, še večjo zaprtost v načinu blokade in še večjo odprtost na nasprotnem koncu. Nasploh je izrazito povečan razpon nastavitev dušenja, zato imajo nekaj več svobode pri tem že proizvajalci koles in nato še kolesarji sami. Zanimiva novost je sistem "Rapid Recovery System", ki dejansko pomaga dušenju, da si hitreje "opomore". Delovanje sistema se pozna pri več zaporednih udarcih, ko začne amortizer kar počasi izgubljati na hodu in odzivnosti.
Monarch RT3 bo na voljo z običajno ali povečano zračno komoro ter v beli ali črni barvi. Njegova teža je 215 g, na voljo bo v 6 dimenzijah.

www.sram.com

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.