Naj že v uvodu izdam skrivnost obročnikov Duke s sestrama Lucky Jack. Prednje kolo ne potrebuje enakih lastnosti kot zadnje. Prav zato je Duke posebej razvil prednji in zadnji obročnik. Testni komplet so dobavili s torbo za obročnika in rezervnimi naperami. Nevpadljivo oblikovanje s črnima obročema, tuljavkami, naperami, pesti in ventilčkoma. Napere so za dodatno togost na križanjih spajkane.

6ters ali sestri

Do sedaj je bil za prvi in zadnji obročnik pogosto uporabljen isti obroč. Pravzaprav to ni povsem logično in Duke je to tradicijo prekinil.

Prednje kolo mora imeti oprijem, mora biti lahko, togo in lahko vodljivo. Zadnje kolo mora biti udobnejše in močnejše ter mora imeti dober prenos moči. Prav zato so pri karbonskih obročih Lucky Jack optimizirali tako obliko kot sestavo. Podobno je s pnevmatikami. Mnogi uporabljajo drugačno prednjo in zadnjo pnevmatiko, ker na prednjem kolesu potrebuješ več oprijema, na zadnjem kolesu pa manjši tekalni upor.

Konkretne razlike so naslednje:
- višina obroča: 20,5 milimetrov spredaj in 19 milimetrov zadaj
- notranja širina obroča: 28 milimetrov spredaj in 25,6 milimetrov zadaj
- asimetrični odmik lukenj za napere: 2,8 milimetra spredaj in 2,6 milimetra na zadnji strani
- teža: 330 gramov spredaj in 307 gramov zadaj

Obroči Duke so podvrženi zelo specifičnemu proizvodnemu procesu, ki omogoča, da so deset odstotkov lažji. Obroči niso dodatno barvani, zato se globoke praske ne pojavijo. Prav tako so dvajset odstotkov bolj odporni na udarce. Duke Lucky Jack 6ters imajo odebeljen rob. To zmanjšuje tveganje poškodb pri vožnji po prazni pnevmatiki.

Imena, ki vozijo na obročnikih Duke

Najbolj zveneči imeni uporabnikov Duke Lucky Jack 6ters sta prav gotovo Julien Absalon in Mathieu Van der Poel. Vozi jih tudi francoska ekipa Scott Creuse Oxygène.

Testni par

Karbonski obroči Lucky Jack 6ters s pesti DT Swiss 350 Straightpull z račno SRAM XD. Črne napere Sapim CX-Ray so za dodatno togost spajkane. Navkljub dejstvu, da niso uporabljena najlažja pesta, ta komplet tehta samo 1360 gramov.

Poleg tega je kolesni par zelo diskreten. Črni obroči z majhnimi logotipi, tuljavkami, črnimi naperami in ventili. Svoje obročnike lahko seveda glede na lastne želje poljubno sestavljaš. Izbira nalepk in barvnih kombinacij je praktično neomejena.



Pod črto, prvič

Prvi vtisi so obetavni. Montaža pnevmatik je potekala zelo gladko. Pnevmatike dobro pritiskajo na platišča in lahko ostanejo na nizkem tlaku. Peresno lahki obročniki so prestali Cyprus Sunshine Cup brez težav in tudi kraški teren jima ni prišel do živega. Obročnika sta se do sedaj izkazala s trdnostjo in okretnostjo in še vedno sta videti kot prvi dan.

Nadaljevanje sledi ... a najprej jih preizkusim še na Mitas 4islands in Bike Transalpu!

Priporočena maloprodajna cena za to kolesno dvojico je 1.542 evrov.

Spletna stran duke-racingwheels.com

Foto Aleš Boben

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.