Novi zavorni sistem Magura Cockpit Integration (MCi) prinaša prve hidravlične zavore na svetu, ki so povsem integrirane v krmilo. MCi brez zunanje napeljave kolesarjem zagotovo urejen kokpit, boljšo aerodinamiko in tudi večjo zaščito za hidravlične komponente. MCi je le del nove rešitve Magura Integration Series, s katero je nemški izdelovalec zavor ponudil povsem novo serijo izdelkov. Ta se odlikuje po zanimivih integracijskih rešitvah, ki prispevajo k boljšemu dizajnu in funkciji, pa tudi proizvajalcem koles omogočajo nove oblikovne možnosti.



Cilindri in napeljava so skriti v krmilo in oporo krmila

Diskretni cilindri

Srce sistema MCi je cilinder, ki je očem nevidno skrit v krmilu, pod ročajem. Dimenzije ekspanzijskega rezervoarja in bata pri sistemu MCi so primerljive s tistim v zavorah serije Magura MT, kar sistemu nudi enako stabilnost in zavorno moč kot pri klasičnih hidravličnih zavorah.


Popoln, čist kokpit. O napeljavi prestavnih ročic, potopne sedežne opore in vzmetenja pa kdaj drugič.

Izpopolnjena notranja napeljava

MCi bo na voljo z zavornimi čeljustmi s po dvema ali po štirimi batki. Napeljava od cilindra vodi po krmilu in skozi luknjo v krmilu nato v oporo krmila. Od tam gre v krmilno cev. Do čeljusti prednje zavore se tam spustu naravnost ob vilicah, napeljava za zadnjo zavoro pa pot nadaljuje v spodnjo cev okvirja. 





Premiera julija

Iz Magure so napovedali, da bodo prvo serijsko kolo z vgrajenim sistemom MCi predstavili na Eurobike Media Days med 2. in 4. julijem.

Dodatne informacije na www.magura.com.

Foto proizvajalec

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.