Fuse 2020 nadaljuje tam, kjer se je stari model ustavil. Še vedno je trail trdak z velikovolumskimi pnevmatikami, vendar se je vse ostalo precej spremenilo.

Popolnoma nov aluminijast okvir z nastavljivimi "dropouti", bolj položen kot krmilne cevi in dolga, nizka zgornja cev, ki zniža stojno višino in omogoči daljše potopne sedežne opore. Vilice ima jo sedaj 130 milimetrov hoda, lahko pa namestiš tudi takšne s 140 milimetri. Za izboljšanje stabilnosti pri visoki hitrosti se je zmanjšal offset vilice.

Medtem ko ima Fuse 27,5 osnovni okvir iz legure A1, sta modela 29er Expert in Comp sestavljena okoli lažjega in elegantnejšega okvirja zlitine M4.

S tankimi in ukrivljenimi hidroformiranimi cevmi in gladkimi, nizko profiliranimi vari je kolo videti veliko dražje, kot je v resnici. Okvir M4 ima gladke vare, nizko profilirano stožčasto krmilno cev in notranjo napeljavo bovdnov. Odšel je gonilni ležaj PF30 in značilni del verižne cevi starega modela "Diamond Stay", na njunem mestu boš našel rahlo dvignjeno verižno cev in gonilni ležaj z navojem BSA. Navojne osi Boost spredaj in zadaj naredijo celo podobo čisto in elegantno.


Fuse Expert, najboljše opremljena izpeljanka

Kljub temu, da je izgubil značilni razcep na verižni cevi, je novi Fuse še vedno sposoben pogoltniti veliko pnevmatiko. Lahko namestiš pnevmatiko 27,5 × 2,8 in ali 29 × 2,6 spredaj in zadaj. V primeru modelov Expert in Comp dobiš 29-palčne obročnike, medtem ko ima osnovni model 27,5-palčne. Vsi modeli pa sprejmejo obe dimenziji.

Dolžina verižne cevi se je skrajšala s 430 na 420 milimetrov, kar je zelo kratko za kolo, ki sprejema tovrstne dimenzije pnevmatik.

Okvir M4 ima nastavljive "dropoute". Do 15 milimetrov vodoravne nastavitve z dvema vijakoma in vgrajenimi napenjalniki. To pomeni, da lahko nastaviš dolžino verižne cevi med 420 in 435 milimetri. To lahko uporabiš za spreminjanje geometrije ali pa tudi za enoprestavno različico kolesa.

Pomembna sprememba je zmanjšanje stojne višine kolesa, ki so jo dosegli s položno zgornjo cevjo in skrajšano sedežno. Po podatkih proizvajalca je novi Fuse 52 milimetrov nižji v primerjavi s starim modelom, zato lahko sedaj namestiš daljšo potopno oporo.

Premer sedežne cevi je 34,9, kar pa ne omejuje možnosti izbire opore, saj proizvajalci, vključno z BikeYoke, RockShox in Specialized, ponujajo opore tega premera. Vsi modeli Fuse so opremljeni z oporami TranzX z notranjo napeljavo daljinskega upravljanja.


 

Če pogledamo model Comp

- lep okvir z nekaj prefinjenimi funkcijami
- SRAM SX Eagle vam ponuja veliko prestav in velik razpon.
- lepo je videti dolgo potopno oporo na kolesu nižjega razreda. 
Fuse Comp 29 je 130 mm trail trdak, ki združuje uravnoteženo upravljanje z nekaterimi finimi dodatki. Zelo ugleden je tudi nabor komponent za kolo tega razreda. Ima 29-palčne obročnike in vrhunski aluminijasti okvir M4, ki je lažji.
Spredaj je opremljen z vilico RockShox Recon Boost. Ima nove, bolj agresivne pevmatike Purgatory in Butcher s premerom 2,6 palca. Že to pove, da je to stroj, ki presega modro linijo trejla v kolesarskem parku.


Fuse Comp

To je tudi eno prvih koles na trgu, ki ima novo skupino SRAM SX Eagle, ki ponuja vse 12-redne dobrote njihovih dražjih skupin, seveda po nižji ceni in s kaseto 11-50 namesto 10-50T. Ima tudi zavore SRAM Level, ki v osnovi povsem zadovoljujejo. Prav tako ima že nameščeno potopno oporo s 150 milimetri hoda na L in XL okvirjih. Ko to združiš s krmilom širine 780 mm, vidiš, da imaš pred seboj "hardcore" trejl mašino.

Če povzamem

V osrčju je Fuse res lepo izdelan okvir, z veliko podrobnostmi. Geometrija morda ni novost, vendar če hočeš kolo, ki se bo spoprijelo z bolj strmimi in bolj zavitimi naravnimi potkami, ne da bi te spravilo v težave in vseeno obdržalo malo energičnega usmerjanja na bolj gladkem terenu, potem je to kolo zate. Prilagodljivi "dropouti" so lepa stvar, če se želiš poigrati z geometrijo in enoprestavnikom, vendar je to seveda osebna izbira.

Za enkrat naprodaj samo na ameriškem trgu


Osnovni model - Fuse 27,5

Foto proizvajalec

www.specialized.com

Z uporabo strani mtb.si soglašate z uporabo piškotkov. - Podrobnosti.