Kolo: Evil The Following (2017), velikost M

Značilnosti

Polnovzmeteno turno/trail kolo s karbonskim okvirjem in nihajko, 29-palčnimi obročniki (na poznejši izvedenki MB je prostor tudi za 27,5+) in 120 mm hoda na zadnji osi. Lahko ga sestaviš kot zelo divje kolo za ture in z njim masakriraš težke odseke v slogu njihovega proja Grahama Agassiza, ali pa skoraj kot lahkega maratonca. Sam sem v roke dobil slednje utelešenje in čeprav ni več nov (še več, kmalu naj bi predstavili čisto novega Followinga), me je zanimalo, kako to gre.

Romantično razmerje

Vedno zanimiva znamka, poleg dobrih tehnologij in kakovostnega karbona zanimiva tudi marketinško: od imena znamke (morda kar skrajnega v kakšnih versko resnih okoljih) in modelov do barv in celo imen zanje. Tejle se je naprimer reklo Don’t Shoot Me Orange po oranžnih jopičih, ki jih nosijo lovci na jagi. Zraven lahko dobiš ročaje v isti barvi, ki se jim reče - Pamela Handerson! Vse obline imajo na pravih mestih. Ena verzija barve je bila Drunken Olive, tretja Smashing Pumpkin …

Priložnost za furanje

Domače stezice s Shumbalandom 2 na čelu.

Vtisi

Nekoliko skrajno sestavljeno kolo, pa še “auslauf model”. Zato bom nekaj bom že napisal o kolesu, še bolj mi je zanimivo kot primer, kaj iz kolesa narediš z izbiro takšnih komponent.

Oprema: Tale je imel vilice RockShox SID, karbonske obroče Enve M60, pogon Sram X.0, ožje karbonsko krmilo RaceFace, potopno sedežno oporo Fox Transfer, zadaj plašč Maxxis Icon 2,20 (zanimivo, da zadaj niti ni prostora za bistveno širši plašč), spredaj Ardent 2,40.

Kot sedežne cevi je kar položen (efektivni kot je sicer 74,3 stopinje) in bolj ko vlečeš sedežno oporo ven (v mojem primeru zelo, ker mi je bil okvir majhen), dlje za gonilno osjo sediš.

V tem primeru mi je bilo blokiranje vilic s krmila odveč, zadnji del pa je zelo aktiven in je blažilec potrebno zadušiti za vzpenjanje.

Zaradi kratkih vilic (120 mm hoda) pa je bil kot vilic relativno strm. Opora krmila pa kratka. In kaj se zgodi? Na strmem vzponu mi že dolgo ni tako nosilo prednjega konca naokoli.

Plašči so hitri, a niso primerni za agresivno vožnjo po slovenskih gozdovih.

Zadnje vzmetenje z vpetjem blažilca Delta System, ki ga poznamo z drugim Evilovih modelov, je zelo zmogljiva reč. Za tako sestavo ga je kar malo škoda. Kot ena velika bikova jajca na lahkem gamsu. Pa še prostor za zmogljivejši blažilec z zunanjo komoro ima.

Rad imam lahka kolesa in zavoljo teže sprejmem tudi kakšen kompromis za spuščanje, a tole bi bilo vsaj zame veliko bolj uporabno, če bi bilo čisto malce drugače sestavljeno, recimo z vilicami Pike s 13 ali 14 cm hoda in z malce bolj robustnimi plašči. Namesto dragih obročnikov pa bi sam raje vzel aluminijaste obroče in prihranil za ene solidne počitnice.

Saj na Shumbalandu, kjer ni odsekov, kjer bi potreboval ogromno hoda, je kolo kar v redu špilalo. V klanec je šlo pa itak za hec. Še v največje težave me je spravilo zaviranje s skoraj gladko zadnjo gumo. Z zgoraj omenjenimi popravki pa bi bilo to skoraj idealno kolo za tja.

Če sem iskren, spet pišem z zamudo iz vtisov, posnetih pred tedni. Če sem ga stehtal in to kam zapisal, sem listek izgubil. :) Ampak je bilo zelo lahko kolo!



Na jetra

Prostor za zadnjo gumo (izboljšano na naslednji verziji MB) in ekstremna sestava kolesa z nizko težo in makadamskimi spusti v mislih.

Za koga

Če govorim o tem, kar se da zgraditi okoli takšnega okvirja in ne o točno tem primeru: kolo za napadanje tako navkreber kot po razgibanih spustih. Za ljubitelja dolgih tur, ki ne čaka na počasnele.

Cena 2.200 € za okvir z amortizerjem

Informativna znižana cena, če bi se še dalo kakšnega dobiti, saj kot rečeno prihaja novi.
Je pa konkretno tale naprodaj pri servisu Joyride (glej spodaj) za okoli 5.000 evrov.

Džojrajd omogočil servis Joyride, joyride.si

Več o kolesu na www.evil-bikes.com