Nejc Černilogar, nekdaj odličen XCjaš, danes uživač na kolesu in občasni tekmovalec v enduru. Nekaj časa nas je razveseljeval s svojimi turno-smučarskimi in kolesarskimi vlogi. Nejc je zelo tehničen tip in povprečnemu kolesarju s svojimi nasveti kaj hitro pomaga ali pa razširi njegovo kolesarsko znanje. Kljub nekaj letni zvestobi Commencalovi Meti se je lani odločil za korenito spremebo in si izbral mnogim neznano britansko blagovno znamko okvirjev.



Kolo: Bird Aeris AM9 (letnik 2019, velikost L)

Nejc: Železno metko je lani zamenjala Sraka. Taka, brez barve, da se mi ni treba sekirati za kakšne praske. To je moj deveti bajk, od kar sem leta 2003 iz smučarskega teka prestopil v gorsko kolesarstvo. Bil je že čas, da presedlam na velika kolesa in iskal sem kolo s čim bolj sodobno geometrijo za nek normalen denar. In se je našel en anglež - dolg, nizek, podrta vilica, relativno pokončna sedežna opora.



Ko vse bazira okoli okvirja

Nejc: Odločil sem se, da tvegam pri velikosti in izberem konkretno večji okvir, kot sem ga vozil prej. 5 centimetrov daljši reach, 6 centimetrov daljša medosna razdalja. Ampak zadeva se je izšla veliko bolje, kot sem upal, in lahko rečem, da trenutno vozim kolo, ki mi ustreza bolj kot katero koli do sedaj. Pelje se noro, 150 milimetrov hoda spredaj in zadaj je zadosti. Glede okretnosti ne opažam nobenih pomanjkljivosti, samo moj položaj na kolesu se je premaknil bolj naprej.



Specifikacije

0kvir: Bird Aeris AM9 L raw (ni barve, ni problema)
Vilice: RockShox Lyrik ultimate 29, 42 mm offset, 150 mm
Blažilec: RockShox SuperDeluxe RCT
Krmilna opora: RaceFace Atlas 35 mm
Krmilo: RaceFace Atlas 35, 35 mm rise, 770 mm
Ročaji: Nukeproof Sam Hill
Zavore: SRAM Code RSC
Rotorji: Sram,  200/200 mm
Menjalnik in ročica: SRAM GX Eagle
Gonilka: Truvativ Descendant DUB, 170 mm
Verižnik: Truvativ x-sync, 32t
Veriga: SRAM X01 Eagle
Pedali: Shimano Saint clipless
Pnevmatike: Maxxis Highroller2 ali Assegai ali Minion, 3C Exo, Tubeless + inserti Nukeproof ARD
Obročniki: DT Swiss EX1501
Sedež: Fabric scoop
Sedežna opora: BikeYoke Revive, 185 mm
Teža: Malo pod 16 kilogrami

Fotografije so iz Nejčevega osebnega arhiva

Preberi še
Garaža: Primožev Rallon
Garaža: Figarov Genius 920
Garaža: Blažev Honzo
Garaža mtb.si: Andrejeva Kona Fire Mountain