24. maja 2020

Spustašica v prvi osebi, nato gorska kolesarka, vlogerka, abasadorka, poslovna ženska, modna navdušenka in še bi lahko naštevali. Špela Horvat in njen Pivot Phoenix.

Špela Horvat je del slovenske gorskokolesarske scene že dolgo let in ni se za bati, da jo bo kar tako zapustila, saj je povezana z mnogimi gorskokolesarskimi znamkami in preveč uživa na kolesu, da bi ga zamenjala za kakšen drug šport. Ali pač?

Špela je po spustaški mašini proizvajalca Santa Cruz ostala pri ameriških žrebcih, sedaj jezdi na kolesih znamke Pivot!

Kolo: Pivot Cycles Phoenix 27’5 (letnik 2019, velikost S)

Špela: Konec sezone 2018 sem pričela sodelovati s podjetjem Factory Store. Ti so me povezali s proizvajalcem koles Pivot Cycles, ki sem ga konec marca lanskega leta obiskala v ZDA. Ko enkrat spoznaš ljudi, ki stojijo za takšno znamko, z njimi kolesariš in okusiš trejle, kjer so kolesa testirana in ustvarjena, z znamko in njenimi kolesi spleteš neko posebno vez pripadnosti.

Moje prvo kolo Pivot je bilo Mach 6 (vsegorsko kolo) in samo vprašanje časa je bilo, kdaj se mu bo pridružil še Phoenix, saj je bil spust od nekdaj moja paradna disciplina. Ptič, ki se rodi iz pepela, se mi je pridružil lanskega avgusta in do danes še ni debitiral na tekmi. Zaenkrat se na njem počutim odlično. Phoenix je zelo lahek in hkrati stabilen. Z njim je “bunny hop” čez korenine mala malica tudi pri manjših hitrostih. Če na primer zgrešiš linijo, ga v trenutku lahko preusmeriš na novo, ker je kolo tako lahko. Pri odrivanju na skokih pa moram biti pazljiva, ker včasih povlečem preveč in letim predaleč.

Kljub temu, da je kolo lahko, ga na skalah ne razmetava in je med vožnjo zelo vodljiv in stabilen. Dejstvo je, da DW link upraviči svoj sloves tako na poganjanju kot pri spustu. Mislim, da se od Pivota še ne bom kmalu ločila, prej bom v zbirko dodala še kakšnega.

Bolj pomembne komponente, ki izrazito izboljšajo vožnjo:

Špela: Ker vsa kolesa sestavljam sama oziroma ne kupujem sestavljenih koles, ima vsaka komponenta za sabo neko zgodbo. Na primer, moje vilice Fox 40 Float, ki so mi jih omogočili pri Fox Racing Shox Slovenija, so se preselile z bivšega kolesa za spust in spomnim se, kako so se takrat vsi zgražali, da je vilica grda, ker je oranžna. Gonilka SRAM XO je najprej trpela pod nogami kolega Jureta Tuniča, ki pa je bil tako prijazen, da jo je zamenjal za mojo, ker mi barva moje prvotne gonilke ni bila všeč.

Zavore SRAM G2 sem za “male pare” nove kupila od Boštjana Pisanca, s katerim itak non-stop nekaj trgujeva. Vozim češke enduro obroče Reverse za 30 evrov, hladilna rebra na amortizerju od nemškega kolega ter inserte Cushcore, ki jih itak ne znam sama zmontirat. Vsaka komponenta ima zame sentimentalno vrednost.

Specifikacije:

  • Okvir: Pivot Cycles Phoenix, carbon
  • Vilice: Fox 40 Factory Float GRIP2
  • Blažilec: Fox FloatX2 Factory
  • Krmilna opora: Renthal Integra
  • Krmilo: Renthal Fatbar 720 mm
  • Ročaji: ODI Aaron Gwinn – 1
  • Zavore: SRAM G2 RSC
  • Rotorji: SRAM Centerline
  • Menjalnik in ročica: SRAM GX DH / SRAM XO DH
  • Kaseta: SRAM GX
  • Veriga: FSA Team11
  • Gonilka: SRAM XO DH
  • Verižnik: SRAM XO
  • Pedali: Shimano Saint SPD
  • Obročniki: Remerx RX2027
  • Peste: Novatec DH61SB
  • Pnevmatike: Maxxis Assegai 27’5 x 2.50″ 3C Maxxgrip DH TR
  • Sedež: WTB Hightail (razvit posebej za kolesa Pivot )
  • Sedežna opora: Thomson Elite
  • Teža: 15,5 kilograma

Fotografije so iz osebnega arhiva

Preberi še

Garaža: Igorjev Scalpel-Si
Garaža: Anjina Merida
Garaža: Figarov Genius 920

Sledite nam